Časté dotazy

faq

 

Je možná výměna zboží?
Ano, stačí vyplnit stejný formulář jako na vrácení zboží ve 14denní lhůtě.

Mohu se přijít podívat na pobočku do Prahy?
Bohužel, Pražská adresa je pouze sídlo firmy.

Kolik bude stát vrácení?
To jde za námi, vy nebude platit vůbec nic :)

Je možné produkt nejdříve vyzkoušet?
Bohužel zatím nemáme kamenný obchod, ale pracujeme na tom.

Mám problém s instalací či zprovozněním
V tomto případě prosím kontaktuje naši online podporu či na email info@milica.cz, v rámci hodin Vám pak odpovíme..

Nedaří se mi načíst stránku či objednat daný produkt
Každým dnem pracujeme na vylepšení webu, pokud je tedy něco nefunkční, prosím napište :)

Dá se vrátit vrátit zboží vyrobené na zakázku?
V případě zakázkové výroby, tzn. je-li zboží vyrobené na základě objednávky zákazníka či upravené individuálně na přání zákazníka (např. výrobek s rytinou), nelze zboží vrátit, tzn. nelze odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.