Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Děkujeme za krásných 100%
(Administrátor)
Děkujeme moc, moc, moc :)
(Administrátor)
Děkujeme krásně!
Rychlost, spolehlivost
(Administrátor)
Ano, to je naše definice :D děkujeme
Zboží ještě nedoručeno (na skladě prý bude později), exkluzivní nabídka snad dojde v inzerované době do 14 dnů - uvidíme? Čekáme....
P. S
Hodnoceni stavu objednávky je tedy zatím předčasně.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení, zásilka byla odeslána, sledovací číslo by jste měl mít v emailu :) Krásný den, Milica
(Administrátor)
Děkujeme, krásný den.
(Administrátor)
Velice Děkujeme Davide, Vážíme si toho!
Vše proběhlo v pořádku, zboží dodáno v termínu.
(Administrátor)
Děkujeme pěkně Honzo :)
Vyborny eshop se zajimavymi vecmi, ktery o mne urcite jeste uslysi :-)
(Administrátor)
Děkujeme za krásné hodnocení :) Velice si ho vážíme..
(Administrátor)
Děkujeme i za krásných 80% :)
(Administrátor)
Děkujeme za OK hodnocení :D
(Administrátor)
Děkujeme krásně za vynikající hodnocení, vážíme si toho!
(Administrátor)
Děkujeme Jani :)
Pres prvotni negativni hodnocení z duvodu dlouhe dodaci lhuty jsme si vysvetlili, ze problém nebyl na strane e-shopu Milica. Ocenuji aktivni komunikaci obchodu a snahu dodavku maximalne urychlit.
(Administrátor)
Děkujeme převelice a vážíme si Vašeho gesta!
(Administrátor)
Děkujeme moc. Krásný den přeji
Zadne
(Administrátor)
Děkujeme pěkně, hezký den
Tento obchod má asi největší nepořádek v systému, který jsem kdy zažil. Objednal jsem si u nich produkt, protože ho měli na skladě a doufal jsem, že ho tedy budou moci hned poslat. Nakonec po tom co jsem je musel kontaktovat, jsem se dozvěděl, že je je na cestě od dodavatele z Hong-Kongu. To jsem si mohl koupit sám přímo od dodavatele za poloviční cenu. To byla první taková nepříjemnost. Další taková třešnička byla v tom, že mi slibovali za nepříjemnosti nějaký kabel jako dárek. Ten vypadal celkem slušně a říkal jsem si ok s tím bych se mohl smířit a přehlédnu tu napálenou cenu. To jsem ale netušil, že další dva týdny se budou vymlouvat na to, že čekají na dodávku těch kabelů. Chápete :D Omlouváme se za nepříjemnosti dáme Vám kabel, ale bohužel ten přijde až za další dva týdny. Tak si počkáte. :D Shrnuto a podtrženo, po napsání cca 6 emailů a uplynutí skoro přesně měsíce mám co jsem si objednal. Nikdy jsem takto nereagoval s hodnocením, ale tady bych chtěl opravdu apelovat na majitele, že takhle to nejde.
(Administrátor)
Děkujeme milionkrát :)
(Administrátor)
Děkujeme!
První nákup v tomto obchodě, splnil očekávání, dobrá komunikace.
Mohu doporučit.
(Administrátor)
Děkujeme za reakci :)