Nefunkční nové zboží
Přestal váš nový výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení? V takovém případě ho u nás nemusíte reklamovat, pošleme Vám ihned nové.
Vrácení na Zásilkovně
Vracený výrobek můžete přinést na pobočku Zásilkovny (zkontrolujte si prosím, že vybraná pobočka umožňuje zaslat balíček zpět).
- Zásilku pečlivě zabalte. Balíček musí splňovat tyto parametry:
- Max. hmotnost = 5 kg
- Max. rozměr jedné strany = 120 cm
- Max. součet rozměrů všech tří stran = 150 cm (např. 60x50x40)
- Min. rozměry 10x7x1 cm
- Důkladným zabalením zamezíte poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu.
- Vyhledejte ve svém okolí pobočku Zásilkovny, která umožňuje zaslat balíček zpět. Obsluze sdělte PIN kód 91604692 a vaše jméno. Na balíček napište NEFUNKČNÍ NOVÉ ZBOŽÍ a ČÍSLO OBJEDNÁVKY. Vyžádejte si u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku.
Služba vrácení a reklamace přes výdejní síť Zásilkovna je zdarma.