Nefunkční nové zboží

Přestal váš nový výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení? V takovém případě ho u nás nemusíte reklamovat, pošleme Vám ihned nové.

Vrácení na Zásilkovně

Vracený výrobek můžete přinést na pobočku Zásilkovny (zkontrolujte si prosím, že vybraná pobočka umožňuje zaslat balíček zpět).

  1. Zásilku pečlivě zabalte. Balíček musí splňovat tyto parametry:
    • Max. hmotnost = 5 kg
    • Max. rozměr jedné strany = 120 cm
    • Max. součet rozměrů všech tří stran = 150 cm (např. 60x50x40)
    • Min. rozměry 10x7x1 cm
    • Důkladným zabalením zamezíte poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu.

     

  2. Vyhledejte ve svém okolí pobočku Zásilkovny, která umožňuje zaslat balíček zpět. Obsluze sdělte PIN kód 91604692 a vaše jméno. Na balíček napište NEFUNKČNÍ NOVÉ ZBOŽÍ a ČÍSLO OBJEDNÁVKY. Vyžádejte si u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku.

Služba vrácení a reklamace přes výdejní síť Zásilkovna je zdarma.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.