Poškození při doručení

Rozbalili jste svou zásilku a zjistili jste, že zboží uvnitř je poškozené? Oznamte neprodleně tuto událost jedním z níže uvedených způsobů, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky.

K uplatnění reklamace budete potřebovat:

  • číslo vaší objednávky (nebo zásilky v případě uplatnění přímo u dopravce)
  • fotodokumentaci (poškozený výrobek včetně balení zásilky)
  • popis poškození, případně i okolností předání zásilky a zjištění poškození

Uplatnění reklamace

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení