Reklamace zboží

Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.

Reklamace na Zásilkovně

Reklamovaný výrobek můžete přinést na pobočku Zásilkovny (zkontrolujte si prosím, že vybraná pobočka umožňuje zaslat balíček zpět).

Důležité: Pracovníci Zásilkovny neřeší vyřízení reklamací, pouze zprostředkovávají zaslání balíčku.

  1. Stačí vyplnit Reklamační list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
  2. Zásilku pečlivě zabalte. Balíček musí splňovat tyto parametry:
    • Max. hmotnost = 5 kg
    • Max. rozměr jedné strany = 120 cm
    • Max. součet rozměrů všech tří stran = 150 cm (např. 60x50x40)
    • Min. rozměry 10x7x1 cm
  3. Vyhledejte ve svém okolí pobočku Zásilkovny, která umožňuje zaslat balíček zpět. Obsluze sdělte PIN kód 91604692 a vaše jméno. Na balíček napište VRÁCENÍ ZBOŽÍ a ČÍSLO OBJEDNÁVKY. Vyžádejte si u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku.

Služba vrácení a reklamace přes výdejní síť Zásilkovna je zdarma.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.