Změny v objednávce
Storno objednávky a změny adres (doručovací, fakturační) můžete do určité fáze zpracování objednávky provést ve svém Klientském centru. U ostatních změn bývá nejjednodušším řešením storno objednávky a vytvoření nové, protože automatický systém je v rámci stávající objednávky obvykle neumožňuje.
Změna objednaného modelu zboží
V již odeslané objednávce není možné vyměnit jeden model výrobku za jiný. Jsou dvě možnosti, jak tuto situaci řešit:
- Máte-li v objednávce více položek, stornujeme pouze nechtěný model a vy vytvoříte novou objednávku na správný typ zboží. Zbytek původní objednávky zůstává platný. Toto řešení však doporučujeme pouze u osobního odběru, jinak byste platili dopravné za obě objednávky.
- Druhou možností je storno celé objednávky a vytvoření nové.
Změna platby
Jakoukoliv platbu lze změnit pouze na dobírku, jiné změny způsobu platby bohužel nejsou možné.