Klientské centrum
Klientské centrum je dostupné pro všechny registrované a přihlášené uživatele. Pokud chcete přejít do klientského centra, klikněte na tlačítko níže.
Jaké výhody přináší?
- Možnost sledovat všechny provedené objednávky, jejich průběh a historii. V rámci jednotlivých objednávek je možné hodnotit zakoupené zboží, provádět vratky a reklamace.
- Možnost tvorby nákupních seznamů
- Možnost přihlášení se do věrnostních klubů a čerpání jejich výhod
- Možnost nastavení hlídacího psa (sledování dostupnosti nebo ceny zboží)
Jak se dostat do klientského centra?
- V první řadě je nutné mít vytvořen uživatelský účet. Pokud účet ještě nemáte, novou registraci můžete provést zde.
- Přihlášení do klientského centra je možné kliknutím na ikonu Můj účet. Ta se nachází v pravé horní části obrazovky.
- Po zadání a potvrzení přihlašovacích údajů dojde k přihlášení do účtu.
- Přístup do klientského centra je následně k dispozici pod stejnou ikonou Můj účet.
Struktura klientského centra
Klientské centrum je rozděleno do několika částí. Každá část je věnována jiné oblasti.
- Moje osobní údaje
- Moje objednávky
- Moje doklady
- Moje slevy
- Moje hodnocení u produktů
- Moje diskuze u produktů
Moje osobní údaje
Zde probíhá změna vašich údajů, tedy fakturační adresy či doručovací.
Moje objednávky
Seznam všech objednávek a jejich aktuálních stavů.
Moje doklady
V této záložce je možné stáhnout faktury.
Moje slevy
Zde můžete najít výši Vaši aktuální slevy v systému. Podmínky získání slev najdete zde.
Zákaznická skupina | Velikost slevy |
Věrnostní sleva | 5% |
Dodatečná sleva | 2% |
Aktuální zákaznická sleva | 1% |
Moje hodnocení produktů
Seznam jednotlivých produktů, které jste hodnotil/a
Moje diskuze u produktů
Začněte diskutovat a dejte vědět zákazníkům co si o produktu myslíte?