Klientské centrum

Klientské centrum je dostupné pro všechny registrované a přihlášené uživatele. Pokud chcete přejít do klientského centra, klikněte na tlačítko níže.

Přejít do klientského centra

 

Jaké výhody přináší?

  • Možnost sledovat všechny provedené objednávky, jejich průběh a historii. V rámci jednotlivých objednávek je možné hodnotit zakoupené zboží, provádět vratky a reklamace.
  • Možnost tvorby nákupních seznamů
  • Možnost přihlášení se do věrnostních klubů a čerpání jejich výhod
  • Možnost nastavení hlídacího psa (sledování dostupnosti nebo ceny zboží)

Jak se dostat do klientského centra?

  • V první řadě je nutné mít vytvořen uživatelský účet. Pokud účet ještě nemáte, novou registraci můžete provést zde.
  • Přihlášení do klientského centra je možné kliknutím na ikonu Můj účet. Ta se nachází v pravé horní části obrazovky.
  • Po zadání a potvrzení přihlašovacích údajů dojde k přihlášení do účtu.
  • Přístup do klientského centra je následně k dispozici pod stejnou ikonou Můj účet.

Struktura klientského centra

Klientské centrum je rozděleno do několika částí. Každá část je věnována jiné oblasti.

Moje osobní údaje
Zde probíhá změna vašich údajů, tedy fakturační adresy či doručovací.

Moje objednávky
Seznam všech objednávek a jejich aktuálních stavů.

Moje doklady
V této záložce je možné stáhnout faktury.

Moje slevy
Zde můžete najít výši Vaši aktuální slevy v systému. Podmínky získání slev najdete zde.

Zákaznická skupina Velikost slevy
Věrnostní sleva 5%
Dodatečná sleva 2%
Aktuální zákaznická sleva 1%


Moje hodnocení produktů 
Seznam jednotlivých produktů, které jste hodnotil/a

Moje diskuze u produktů
Začněte diskutovat a dejte vědět zákazníkům co si o produktu myslíte? 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.